dinsdag 7 april 2009

even over mezelf !

Gegroet,

Na enkele maanden bloggen over Waregemse dossiers, hernieuwbare energie, lokale economie en regeringsdossiers, hekelen meerderen onder jullie dat ik te weinig over mezelf vertel. Bloggen= emotie ! . Nu moet ik toegeven dat ik erg geniet van het schrijven van mijn teksten. Over mezelf schrijven vind ik minder spannend.

Sommigen onder jullie weten misschien al dat de politieke microbe me gebeten heeft. Ik heb in Leuven Politieke Wetenschappen gestudeerd en daarna het geluk gehad om aan de slag te kunnen als medewerker van de toenmalige minister-president Yves Leterme. Ondertussen werk ik reeds 3 jaar op ministeriƫle kabinetten, eerst als medewerker, ondertussen 'opgeklommen' tot adviseur. Ik werkte ook een korte tijd voor Kris Peeters en momenteel voor de huidige Premier. Ik pendel elke dag met de trein naar Brussel, das goed voor 168 kilometer per dag. In Waregem ben ik sinds 2 jaar gemeenteraadslid.

Ik geloof sterk in de meerwaarde van politiek, maar ben niet blind voor de kritieken die er vandaag meer dan ooit leven. Politiek moet zichzelf meer in vraag durven stellen en veel meer voeling houden met wat borrelt aan de basis.

Voor de komende Vlaamse verkiezingen ben ik kandidate op de 4de opvolgersplaats van CD&V. De voorbereidingen van mijn campagne zijn volop aan de gang. Binnenkort vertel ik jullie meer hierover. Wat ik hierboven gezegd heb, tracht ik alvast in mijn campagne door te trekken.

Groeten,
Davine.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten